תליית טלויזיה על קיר גבס – מדריך שלב אחר שלב

לתליית טלויזיה על קיר גבס יש יתרונות. זה הרבה יותר קל מאשר להתקין מרכז בידור מלכתחילה. עם זאת, ייתכן שתליית הטלויזיה אינה נמצאת במערך המיומנות שלך. אם אינך מרגיש בנוח עם הנחת כבלים, הפעלת חיווט או איחוי מקור החשמל לקיר, ייתכן שיהיה רעיון טוב יותר להזמין מתקין טלויזיה מקצועי. להלן מספר טיפים לתלייה מוצלחת של טלויזיות עם מסך שטוח.

תליית טלויזיה על קיר גבס – מה צריך להכין?

ראשית, עליך להכין את האזור על ידי הסרת כל הרהיטים והשירותים מהחדר. אתה צריך לחסל כל מכשולים שיכולים להפריע לטלויזיה כגון ארונות או מדפים. אם יש לך סולם או חפץ קבוע אחר שישמש אותך להעלאת הטלויזיה, חתוך אותו לגודל. אין להשתמש במסמרים או ברגים המיועדים לתליית טלויזיה אם אתה משתמש בעוגן קיר גבס לתליית היחידה. השתמש במערכת עיגון מיוחדת לקיר גבס שאינה משתמשת במסמרים או בברגים.
זהה את המיקום של מיקום ההרכבה באמצעות קלטת או ספריי מחזיר אור. חשוב שמיקום נקודת ההרכבה יהיה גלוי בקלות מהקרקע. הכן את גוף התאורה על ידי הסרת הברגים והידוקו לקיר. משוך את המכסה אם קיים. חפש מסביב לבסיס אם יש צורך בתחליף. חפש מברג כבד במקרה שאתה צריך לעבוד על בורג גדול מדי.

באיזה טלויזיה לבחור?

המשימה שלך הופכת לאחר מכן למציאת המשקל והסוג המתאים של טלוויזיות בעלות מסך שטוח. המשקל חייב להיות מתאים לגודל היחידה. אם אתה משתמש בעוגן קיר גבס לתליית היחידה, ודא שהעוגן מחובר היטב וכי הברגים מהודקים מספיק. אתה יכול לבחור בין סוגי הרכבים שונים בהתאם למפרט הטלויזיה. ודא גם שהיחידה מחוברת היטב לקיר הגבס.
עכשיו הגיע הזמן לעבור לשלב הבא. השתמש במפלס וסמן את המיקום על הקיר שבו יהיה העוגן. חותכים סימן עיפרון בקיר הגבס כדי לוודא שהבורג ישר. עם ברגי קיר הגבס ביד, סמן את מיקום הבורג שנכנס לחתיכים בקיר.

הוראות תליית טלויזיה על קיר גבס

משוך את המכסה הישן ובדוק אם הבורג מפולס. קדח חור טייס לבורג החדש וודא שהוא נקדח כראוי. כעת חבר את הברגים בעזרת הברגים המסופקים בחנות החומרה. הברגים עשויים להיות שונים מאלו המסופקים בחנות החומרה. השתמש במברג קיר גבס כדי להבריג אותם. הדק אותם לפי הצורך עד שהם מאובטחים.
לאחר הברגים במקומם, משוך את גוף התאורה. השתמש מדידת סרט כדי למדוד עד כמה התחתונה צריכה להיות רחוקה מהחתיכים שבקיר. סמנו את המיקום הזה על המשטח החדש בעיפרון. שימו לב גם למרחק בין החלק התחתון של גוף התאורה לקיר הגבס.
לחצו לקריאה אודות התקנת טלויזיה ומידע נוסף בנושא הזמנת מתקין טלויזיה 

תליית טלויזיה על קיר גבס

דגשים חשובים בהתקנה

לאחר מכן חבר את החוטים והתריסים. אם חסרים ברגים, וודא שהם מהודקים. וודא שכל החלקים מחוברים היטב. השתמש בסכין קיר גבס טובה כדי להחזיק הכל יציב. לאחר מכן חבר את האבנט העליון והצמד את טבעות החיתוך. לבסוף חבר את גוף התאורה וודא שהכבל מיושר עם התמונה וכבל החשמל תחוב היטב.
השלב הבא יהיה ליישם גימור קיר גבס התואם את צבע הקירות ואת הגימור. זה עוזר אם יש לך לפחות שלוש שכבות של גימור קיר גבס. השתמש בשילוב של גוון עץ וגוון פלסטיק כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר.
באזורים בהם אין צורך בגימור, השתמש בגימור קיר גבס שנדון קודם לכן והרכיב אותו במקום. במקרה של אזורים בהם יש לקצץ את הגימור, אך גימור קיר הגבס כבר קיים, ניתן פשוט להשתמש במסקינג טייפ ולכסות את השטח. חשוב לכסות את השטח לחלוטין כדי למנוע בעיות בעתיד. תן לקלטת להתייבש במשך שעה לפני שתמשיך לשלב הבא.

לאחר שתסיים את שני השלבים הראשונים, יהיה עליך להבריג את הכבל בחזרה לקיר. אתה יכול להשתמש בברגים בגדלים וסוגים שונים כדי להחזיק את הטלוויזיה במקומה. וודא שהברגים מותקנים היטב ומאובטחים. לאחר מכן חבר את מסך הטלוויזיה לחלק האחורי של קיר הגבס עם גימור קיר הגבס. לבסוף, השתמש במסגרת הפלסטיק או העץ לחיבור המעמד. השתמש שוב בברגים כדי לוודא שהטלוויזיה מוחזקת היטב.